Joan den maiatzaren 20an, REAS Euskadik bere Ohiko Batzarra egin zuen. Bertan, zegozkion txostenak onartzeaz gain, Merkatu Soziala sustatzeko azterlan bat eta bazkide diren erakunde berriak aurkeztu ziren, bai eta sarearen hazkundea eta irudi korporatibo berria sustatzen jarraitzeko proposamen bat ere.
Lehenik eta behin, nabarmentzekoa da 14 erakunde bazkide berri sartu direla 2020an eta 2021ean zehar Batzarraren egunera arte. Egitate horrek sarearen dinamismoa erakusten du, bai eta ekonomia sozial eta solidarioa eraldatzeko ekimenak hazteko eta garatzeko aldeko abagunea ere. Hazkunde hori bultzatzen jarraitzeko, “Etorri arrantzan” kanpaina aurkeztu zen, 85 erakunde bazkideek ekimen gehiago identifikatzen eta txertatzen laguntzeko.
Era berean, sarearen irudi korporatibo berria aurkeztu zuten, “Freskoagoa, modernoagoa eta eguneratuagoa eta paleta kromatiko beroagoa” duen profila aurkezteko. Proposamenak, logotipoaren bertsio berria barne hartzeaz gain, sareak erabiltzen dituen gainerako markak eguneratzen eta konektatzen ditu: auditoria soziala, merkatu soziala eta ekoSolFem (ekonomia solidarioa eta feminista).
Batzarraren beste gune garrantzitsu bat Merkatu Sozialaren merkaturatzeari eta komunikazioari buruz egindako azterlana aurkeztera bideratu zen, REAS Euskadiren estrategia gisa, ekonomia sozial eta solidarioaren eragin sozioekonomikoa areagotzeko, eta hura garatzeko hainbat proposamen aurkeztuz.
2020ko jarduerari eta ekonomiari buruzko txostenak eta 2021erako kudeaketari eta aurrekontuari buruzko txostenak aurkeztu eta onartu zirenean, sarearen egungo egoera erakutsi zen, bai eta aurten ildo estrategikoetan garatuko den lana ere. Hori guztia ekimenak batzen jarraitzeko eta ekonomia-, gizarte-, kultura- eta politika-arloetan eragiten jarraitzeko helburuarekin, bizitzaren zerbitzura dagoen ekonomia solidarioagoa, ekitatiboagoa, inklusiboagoa eta jasangarriagoa eraikitzearen ikuspegitik.